WARSZTATY ONLINE
"Lepszy pracodawca. Autentyczny employer branding w praktyce"
Wykorzystaj okazję do wspólnej rozmowy o budowaniu silnej marki pracodawcy podczas warsztatów zamkniętych w Twojej firmie. Razem z Zytą Machnicką znajdziecie nowe sposoby na osiągnięcie ponadprzeciętnych efektów w biznesie.
Cele i efekty, czyli do czego
doprowadzi ten warsztat?
Po warsztatach będziesz wiedzieć:
Jak projektować wyjątkowe doświadczenia z marką pracodawcy, odnosząc je do Trójkąta EVP (wyróżnika pracodawcy), siły biznesu, aktualnego kontekstu działania i wyzwań, które stoją przed Twoją firmą jako pracodawcą
Jakie są kluczowe punkty styku z marką pracodawcy wewnątrz i na zewnątrz firmy, które elementy dot. candidate & employee experience warto uwzględniać w strategii oraz jak marka osobista wpływa na skuteczność działań employer brandng
Na jakie elementy zwrócić szczególną uwagę podczas prac nad strategią employer bradning i dlaczego prawda o pracy ma
dziś tak duże znaczenie dla kandydatów i pracowników
Jak uzyskiwać od menedżerów i klientów więcej szczegółów na temat konkretnej oferty pracy, które mają istotne przełożenie na skuteczność Twoich komunikatów rekrutacyjnych
W jaki sposób kluczowi kandydaci z Twojej grupy docelowej szukają pracy, jak podejmują decyzje o zatrudnieniu oraz jakich informacji i działań oczekują od firmy jako pracodawcy
Jak na co dzień lepiej komunikować się z pracownikami, budować autentyczny employer branding, silną oraz przyjazną kulturę organizacyjną i być lepszym pracodawcą
"LEPSZY PRACODAWCA" - WARSZTATY ONLINE
Agenda warsztatów
Program warsztatów zamkniętych "Lepszy pracodawca" w praktyce jest zaplanowany kompleksowo i rozłożony na dwa dni szkoleniowe. Poniżej znajdziesz agendę, którą z przyjemnością dostosujemy do potrzeb Twoich i Twojego zespołu.

Warsztaty prowadzi: Zyta Machnicka
DZIEŃ PIERWSZY:
DOŚWIADCZENIE MA ZNACZENIE
DZIEŃ DRUGI:
STRATEGIA POTRZEBNA OD ZARAZ
MODUŁ I
Persona w employer brandingu. Co Ty wiesz o swoich ludziach
  • Komunikacja zaangażowana: insight w employer brandingu
  • Bardzo ważna persona. Warsztaty pracy nad grupami docelowymi
  • Jak przekładać wiedzę o kandydatach i pracownikach na działania employer brandingowe
MODUŁ I
Strategia EB w pigułce. Co musisz wiedzieć, żeby to działało
  • Kontekst ma znaczenie. Ból, siła, zasoby oraz cele, plany i wyzwania pracodawcy
  • Od targetu do Trójkąta EVP. Czyli co nas kręci i podnieca
  • Kanały, narzędzia i wskaźniki. Jak zaplanować działania, które mają realną wartość
MODUŁ II
Dobra marka pracodawcy zaczyna się od dobrych doświadczeń
  • Candidate & employee journey. Jak „podróżują" Twoi kandydaci i pracownicy
  • Mapa empatii i kluczowe punkty styku z marką pracodawcy
  • Skuteczne zarządzanie frustracjami kandydatów i pracowników
MODUŁ II
Od pomysłu do realizacji. Przepis na dobrą kampanię
  • Kreatywność w employer brandingu. Skąd brać pomysły, gdy myślisz, że ich nie ma
  • Brief w pracy speca od EB. Analiza praktyczna
  • Teraz my. Warsztat pracy nad własną kampanią
MODUŁ III
Masz wpływ. Małe zmiany, które przynoszą wielkie efekty
  • Personal branding i team branding. Jak marka osobista wspiera działania pracodawcy
  • Inspiracje i dobre praktyki w tworzeniu skutecznych treści dla kandydatów i pracowników
  • Action plan i podsumowanie 1-ego dnia warsztatów
MODUŁ III
Zainspiruj się. Małe i wielkie kejsy ze świata EB
  • 9 czynników budowania zaangażowania wewnątrz firmy. Dobre praktyki
  • Marka pracodawcy w kanałach online i offline. Przegląd najlepszych case study
  • Jak wdrożyć zmiany od już. Podsumowanie warsztatów
Dla kogo jest ten warsztat?
Sprawdź, czy tematyka warsztatu może pomóc w obszarach biznesowych, którymi się zajmujesz
Marketing, sprzedaż, komunikacja, rekrutacja, EB & HR
Pracownicy ww. działów najmocniej wpływają na firmową strategię rekrutacji i EB, choć nie zawsze zdają sobie z tego sprawę. Jeśli jesteś jednym z nich, to na warsztatach zdobędziesz wiedzę do budowy procesu, który ułatwi rekrutację i pozytywnie wpłynie na markę Twoich produktów i usług.
Managerowie kluczowych działów w firmie
Współpracujesz z rekruterami, opiniujesz CV, uczestniczysz w rozmowach kwalifikacyjnych... Masz świetne efekty, a może stałe frustracje? Zamów warsztaty, aby zyskać nowe spojrzenie na swoje codzienne działania. I wiedzę, jak robiąc mniej, uzyskać lepsze efekty w rekrutacji oraz we współpracy z działem HR.
Agencje reklamowe, marketingowe, interaktywne, PR & HR
Projektujesz kampanie rekrutacyjne dla swoich klientów? Myślisz o dodaniu employer brandingu do swojej oferty? A może chcesz budować wyjątkową kulturę organizacyjną i być lepszym pracodawcą? Warsztaty będą okazją do zdobycia nowych inspiracji i pomysłów, które odmienią Twój biznes.
W ramach warsztatu każdy uczestnik otrzyma własny egzemplarz książki
"Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi"
z dedykacją od autorki

Zamów warsztat
Jeżeli chcesz porozmawiać o zorganizowaniu w Twojej firmie warsztatu "Lepszy pracodawca Autentyczny employer branding w praktyce" - napisz do nas
Masz pytania?
Sprawdź poniżej. Może odpowiedź na Twoje pytanie znajduje się tutaj.
Jak wygląda proces zamawiania
i przygotowania warsztatów zamkniętych?
1. Badanie potrzeb

Przygotowanie dedykowanego warsztatu online lub cyklu warsztatów pt. "Lepszy pracodawca" w praktyce najpierw wiąże się ze zbadaniem potrzeb Twoich i Twojego zespołu. Zazwyczaj odbywa się to w trakcie rozmowy telefonicznej lub wideo rozmowy (ok 40 min). W szczególnych przypadkach możliwe jest również bezpośrednie spotkanie.

2. Propozycja programu oraz wycena

W oparciu o pozyskane wcześniej informacje, otrzymasz spersonalizowaną ofertę zawierającą: założenia warsztatów, propozycję programu z podziałem na kluczowe zagadnienia.
Po zapoznaniu się z naszą wstępną ofertą, możesz dokonać modyfikacji poszczególnych jej elementów. Ostateczny kształt warsztatów zamkniętych to wynik naszej wspólnej pracy. Jeżeli obie strony mają pewność, że wszystko jest ustalone - formalizujemy współpracę za pomocą umowy lub zamówienia.

3. Przygotowujemy warsztat

Trener, który odpowiada za poprowadzenie warsztatów, przygotowuje indywidualnie zaprojektowane ćwiczenia, dokonuje analizy działań marek z Twojej branży oraz ocenia dotychczasową komunikację Twojej marki, przygotowując konkretne wskazówki gotowe do wdrożenia.

4. Realizujemy warsztaty

Typowy warsztat "Lepszy pracodawca" trwa 2 dni. Jednak czas jego trwania może być też dopasowany do Twojej organizacji (czyli krótszy lub dłuższy). Podczas warsztatu trenerka realizuje z Twoim zespołem zagadnienia zawarte w ofercie. Każdy z uczestników otrzymuje dostęp do materiałów elektronicznych omawianych na spotkaniu.

5. Podsumowujemy

Po zakończonym warsztacie, w zależności od ustaleń z Klientem, możemy przeprowadzić ankietę ewaluacyjną, przygotować rekomendację działań lub wystawić dyplomy uczestnictwa w warsztatach. Jesteśmy otwarci na Twoje potrzeby!
Czy można modyfikować program warsztatów?
Tak, jak najbardziej. Warsztaty, są po to, by dostarczyć Tobie i Twojemu Zespołowi niezbędne wzorce oraz wypracować konkretne rozwiązania oraz „action plan" do zastosowania od już. Dlatego przed każdym spotkaniem warsztatowym rozmawiamy szczegółowo o Twojej obecnej sytuacji jako pracodawcy, specyfice zespołu i oczekiwanych efektach, by w rezultacie zaproponować program, który będzie spełniał Twoje oczekiwania.
Co powinieneś zapewnić?
W przypadku warsztatów zamkniętych oprócz sali szkoleniowej zapewnij: projektor i ekran lub duży telewizor z możliwością podpięcia do komputera, a także: flipchart z kartkami i markerami, głośniki oraz catering/przerwę kawową dla uczestników warsztatów.

W przypadku warsztatów online Twój zespół powinien mieć przede wszystkim dobre warunki do pracy zdalnej - wygodne krzesło, komputer z dobrym łączem internetowym, coś do przekąszenia w przerwach oraz materiały do pisania.
Ile maksymalnie osób może brać udział w warsztatach?
Zamknięte warsztaty są idealne dla większych zespołów. Ze względu na efektywność najlepiej aby grupa liczyła od 3 do około 15 osób, choć realizowaliśmy też projekty dla grup ponad 40-osobowych, a także sesje inspiracyjne dla 150 uczestników!

W przypadku warsztatów online wielkość grupy zależy od aktualnych potrzeb i możliwości pracodawcy.
Interesuje Cię inna forma współpracy?
Jeżeli chcesz porozmawiać o konkretnej i dającej Ci realne efekty współpracy, np: zapadające w pamięć wystąpienia, webinary i podcasty, a także warsztaty i sesje eksperckie oraz konsultacje i spotkania mentoringowe (również online) z zakresu employer brandingu, candidate experience & employee experience oraz marketingu usług HR, daj znać.
KONTAKT
Made on
Tilda